Palīdziet mums uzlabot pakalpojumu – jūsu viedoklis ir svarīgs!

Lai nodrošinātu jums pēc iespējas ērtāku un piemērotāku pakalpojumu, aicinām jūs aizpildīt īsu klientu apmierinātības anketu tehniskā palīglīdzekļa saņemšanas un lietošanas posmos:

Sākotnējā anketa – jūsu pirmie iespaidi 

Lūdzam aizpildiet šo anketu uzreiz pēc tehniskā palīglīdzekļa saņemšanas, lai dalītos ar savām sākotnējām sajūtām un iespaidiem. Jūsu atsauksmes palīdzēs mums uzlabot saņemšanas procesa kvalitāti un kļūs ērtāks un saprotamāks.

Turpmākā anketa – lietotāja pieredze

Kad palīglīdzeklis jau kļuvis par jūsu ikdienas sastāvdaļu, lūdzam dalīties ar savām ilgtermiņa lietošanas pieredzēm. Vai tas ir ērts? Vai atbilst jūsu vajadzībām? Jūsu atgriezeniskā saite ir nenovērtējama, lai varētu turpināt uzlabot mūsu pakalpojumus.

Paldies, ka dalāties ar savu pieredzi! Jūsu atsauksmes ir nenovērtējamas un palīdz mums sniegt arvien labāku pakalpojumu. 

 

Ja klients nav apmierināts ar tehnisko palīglīdzekļu pakalpojumu:

Ja pakalpojuma saņēmējs uzskata, ka tehniskā palīglīdzekļa izsniegšanas procesā nav nodrošināta kvalitatīva pakalpojuma sniegšana, viņš var vērsties ar iesniegumu Vaivaru Tehnisko palīglīdzekļu centrā (VTPC).

Iesniegums jāadresē VTPC, Ventspils iela 53, Rīga, LV-1002.